ZAKELIJKE BONDGENOOT (OFFICE MANAGER)

 

Heb jij een hoofd voor de zakelijke kant van een organisatie, een praktische geest en een hart voor sociaal-cultureel werk? Stel je dan zeker kandidaat.

 

Boekhouding en administratie
Jij ben de rots in de branding wat cijfers en centen betreft. Begrotingen, facturen, het opvolgen van de boekhouding: het is voor jou een fluitje van een cent. Collega’s kunnen rekenen op jouw advies voor een projectbegroting en een tijdig uitbetaald loon. Jij zit hen achter de veren voor het tijdig binnenbrengen van onkostennota’s en het in orde brengen van hun administratie. Arbeidswetgeving, loonadministratie en zakelijke beleidsdossiers voorbereiden? Jij draait er je hand niet voor om en doet dit alles met veel efficiëntie, goesting en nauwgezetheid.

Kantoor
Ons kantoor is de plek waar we onder collega’s thuiskomen. Een plek waar hard gewerkt wordt, vergaderd, geluncht, koffie gedronken, bijgepraat, … Jij bent diegene die dat mogelijk maakt. Je stuurt de poetsvrouw aan en bestelt tijdig materiaal zodat we nooit zonder koffie komen te zitten en die printer blijft draaien.

Ondersteuning communicatie
Een korte tekst schrijven, een langere redigeren. Af en toe iets posten op onze sociale media, … Met jouw vlotte pen help jij mee ons werk zichtbaar maken samen met de communicatiemedewerker. Schrijf jij in meerdere talen? Dan worden wij hier al super enthousiast. Je volgt de productie van flyers en brochures mee op en zorgt er mee voor dat databanken en onze eigen website up to date zijn.

 

 

Wie ben jij?

  • Je bent een hij/zij/hen met een hart voor Brussel

  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring als HR-medewerker in personeels- en loonadministratie. 

  • Je werkt nauwkeurig en zelfstandig, in nauw overleg met de coördinator. 

  • Deadlines respecteren is voor jou een vanzelfsprekendheid. 

  • Je spreekt Nederlands en Frans.

  • Je gaat integer om met het beheren van vertrouwelijke informatie. 

  • Je hoeft nog niet alles te kunnen of te weten bij de start van de job. De goesting om bij te leren en te groeien is je tweede natuur. De collega die je vervangt zal je bijstaan.

Wij zijn heel benieuwd naar wat jij verder nog meebrengt aan ervaring(en), persoonlijkheid, leuke trekken, passies, … Er is hier nog véél ruimte voor al wat jij binnenbrengt.

Hopelijk heb je hiermee een duidelijk beeld van jouw toekomstige job. Heb je nog vragen? Dan kan je terecht bij onze coördinator An Macharis op 0496/ 184 126 of via an at avansa-citizenne.be



Wil je graag een Citizenner worden? Laat ons dan voor 5 augustus weten waarom jij dat moet worden. En doe dat op de manier die past bij jou: een mail, een video, … of nog iets helemaal anders.
Stuur het door naar an at avansa-citizenne.be.

 

In de loop van de maand augustus gaan we in gesprek. We streven ernaar de samenwerking te starten in september of wanneer het mogelijk is voor de gekozen kandidaat.

 

Wij bieden je naast fijne collega’s en een boeiende werkcontext:

  • een contract van onbepaalde duur
  • loonbarema volgens PC 329.01 met bijbehorende anciënniteit
  • een abonnement op het openbaar vervoer en mogelijkheid tot het leasen van een fiets
  • flexibele werkuren, weekend en avondwerk maken er deel van uit
  • mogelijkheid tot blijvend leren en bijscholing